Thursday 28 December 2017

Ma pole kuskile kadunud, olen endiselt olemas aga ei ole tundnud soovi kirjutada siia. Väga segased ajad on, väga. Jõulupühad möödusid aga väga kenasti ja õnnelikult ning hetkel tunnen, et olen tegelikult saavutanud ehk mõningase stabiilsuse aga siin on olnud ikka väga suuri ja sügavaid mõõnapäevi.

Endiselt võtan antidepressante - proovisin vahepeal annust suurendada terve tableti peale aga keha ei olnud sellega nõus - ei saanud voodist püsti jälle. Nii, et võtan pool tableti igal õhtul. Magu pullitab, aga olen juba varasemalt täheldanud sellel seost oma depressiooniga.

Minu esimene eksperimentaalne tund (millest eelmine kord juttu oli) möödus väga kenasti ja järgmine on uuel aastal.

Kohtusin järgmise CBT terapeudiga kuna ma soovisin nädalapäeva vahetada. Tundsin kohe esimesest hetkest peale, et tema ongi minu terapeut. Nüüd siis saab 11.jaanuaril lõpuks asja kallale asuda. Iga neljapäev ja nii mingi 10-12 korda.

Soovin teile kõigile lahedat aastavahetust!


No comments:

Post a Comment

Aitäh!