Monday 30 October 2017

Just nagu tellitult helistati mulle täna CBT asjus - 17. nov on mul kohtumine psühholoogiga, kes omakorda hindab mu vaimset seisundit ja murekohti. Peale seda loodetavasti saab ka teraapiaga pihta hakata. Igatahes annab see teadmine, et mul on registreeritud vastuvõtu aeg, mulle hetkel suht palju jõudu. Täna lõppes mu 7-nädalane Folk and World Music singing course ja ma läksin isegi peale seda koos rahvaga pubisse istuma. Ma pole just pubiinimene aga sotsiaalelu arendamise mõttes on ju tore. Nii, et võtsin klaasi vett ja tegelikult isegi nautisin seda, olgugi, et ei olnud erilist isu minna. Depressioonis olles hakkavad ju inimesed üsna sageli suhtlemist vältima ja nii minagi... aga kui vähegi jõudu on, siis tuleks ennast sundida sest see tegelikult ju tõstab meeleolu ja parandab enesetunnet.

No comments:

Post a Comment

Aitäh!