Wednesday 25 October 2017

Ega mul tegelikult mingeid erilisi uudiseid pole aga kuna ma pole juba päris kaua midagi kirjutanud, siis lisan mõned read. Ka mu GP arvas, et mu kõrvetised algasid nendest antidepressantidest. Ta kirjutas mulle rohud kuuks ajaks. Loodan väga, et asi taastub selle ajaga. Samas eile hommikul ma tundsin ennast halvasti ärgates ja siis mulle meenus, et olin eelmine õhtu rohu ära unustanud. Pisut murelikuks teeb. Kui asi kuuga üle ei lähe, siis loodan siiski suunamise erialaarstile saada.

Käisin Eestis möödunud nädala lõpus. Oli tore ja värskendav sõpru, tuttavaid näha ja emakeeles nalja visata. Eestimaa on ilus aga mul oli suhteliselt külm sest Londonis on näiteks täna 18 kraadi sooja aga Eestis oli 0...prrrr...

Tuju on hetkel üsna hea aga ärevus pole kuskile kadunud. Tunne on kogu aeg, et midagi hakkab juhtuma. Pisut õnnetuna tunnen ennast ka. See on justkui "vaikus enne tormi" tunne. CBT koha pealt pole ka hetkel uudiseid. Ei teagi kuidas ma ennast hetkel rohkem aidata saaksin aga see on täpselt see moment, kus suurem kriis on möödas jälle ja on oht, et asi jääb ihtsalt niisama käärima kuniks jälle üle kerkib.

No comments:

Post a Comment

Aitäh!